ترجمه ترجمه .

ترجمه

هزينه ترجمه تخصصي


بازاريابي از طريق ايميل و شبكه هاي اجتماعي

بيش از دو دهه است كه ايميل در دسترس بسياري از مردم قرار گرفته است و همه گير شده‌است. بازاريابي ايميلي يكي از سريع ترين راه هايي است كه اين امكان را براي شما فراهم مي كند كه به صورت مستقيم، نظر و انتقاد مشتريان خود را جويا شويد. دليل آن ساده است، چون مشتريان بسيار با ايميل خود سر و كار دارند. البته امروزه با گسترش شبكه‌هاي مجازي ديگر و پيام‌رسان‌ها مانند تلگرام، به مرور استفاده از ايميل كاهش يافته‌است. با اين حال در امور كاري و حرفه‌اي همچنان ايميل حرف اول را مي‌زند.

از سوي ديگر امروزه در فضاي مجازي مردم تنها به تماشاي فيلم يا گذاشتن عكس هاي شخصي نمي پردازند. بسياري از آن ها در فضاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي به دنبال تحقيق، جست‌وجو، آموزش و كسب مهارت هاي لازم براي راه اندازي كسب و كارهاي مختلف هستند. براي بازارياب‌ها ديگر ارائه مطلب در فيسبوك و توييتر كافي نيست، بلكه مديريت فضاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي و دسترسي به امكانات مختلف آن و ارائه مطلب مهم است. هر چه مطالب آن‌ها جذاب‌تر باشد و ميزان به‌اشتراك‌گذاري مطالب آن‌ها بيشتر باشد، مخاطبان بيشتري متوجه آن خواهند شد. 

كافي است اين سوال را از خود بپرسيد كه در چند ساعت گذشته چند بار به ايميل و حساب هاي كاربري خود در شبكه‌هاي مجازي سر زدهچ ايد تا اهميت آن برايتان روشن شود. 

در انتشار مطلب در شبكه‌هاي مجازي و ايميل بايد دقت كنيد كه اين مطالب بايد چند ويژگي مهم داشته باشند:

  • صادقانه هزينه ترجمه تخصصي ارايه كنيد
  • با موضوع ارتباط داشته باشند
  • بيان راحتي داشته باشند
  • راهبردي باشند
  • با مطالب ديگر صفحات مجازي تناسب و هماهنگي داشته باشد

5- بازاريابي از طريق تلفن همراه

تلفن هاي همراه تبديل به يك جزء ضروري در زندگي ما شده اند و بسيار مهم است كه بازارياب ها به اهميت اين مساله توجه ويژه اي نمايند. تلفن‌ همراه در طول روز در جيب ما و هنگام خواب كنار ما است و ما در طول روز هر لحظه به آن سر مي‌زنيم و آن را وارسي مي كنيم. اين امر اهميت موضوع بازاريابي از طريق تلفن همراه را افزايش مي دهد. 

روش هاي زيادي مانند پيامك و استفاده از انواع نرم افزارها براي بازاريابي در تلفن هاي همراه وجود دارد و پيدا كردن بهترين راه و روش، بسيار كليدي و مهم است. در بازاريابي ديجيتالي شما بايد اين مساله مهم را مد نظر قرار دهيد كه در فضاي ديجيتالي مورد نظر، تلفن همراه يك جزء مهم و غيرقابل حذف است.

6- اتوماسيون بازاريابي

اتوماسيون بازاريابي ترجمه تخصصي مديريت بستري ارائه مي دهد كه مجموعه اجزاي بازاريابي ديجيتالي شما را يك دست و هماهنگ مي كند. بدون آن، بازاريابي شما مانند پازلي مي شود كه تكه اصلي آن وجود ندارد. نرم افزار اتوماسيون بازاريابي، جريان كارها و وظايف درون مجموعه را جهت دهي و هماهنگ مي كند.  مهم تر از همه، اين نرم افزار نتايج و بازدهي سرمايه مجموعه ديجيتالي شما را مي سنجد و به كارآمدي بيشتر آن كمك مي كند. 

اتوماسيون بازاريابي در حالت بهينه به شما اين ديد را مي دهد كه مشخص كنيد چه برنامه هايي درست كار مي كنند و كدام يك داراي مشكل هستند. اين اتوماسيون به شما ميزان و سنجه اي ارائه مي كند كه تاثير بازاريابي بر خروجي را بررسي و تحليل كنيد. 

در اين مطلب قصد داشتيم شما را با روش هاي گوناگون تبليغ در بازاريابي ديجيتالي آشنا كنيم و راهبردها و راهكارهاي مناسبي در بهبود و ارتقاي هرچه بيشتر آن ارائه دهيم. اميدواريم كه مطلب براي شما مفيد باشد. اگر به اطلاعات گسترده‌تري درباره بازاريابي ديجيتال و رفتار مصرف‌كنندگان در عصر جديد در فضاي مجازي نياز داريد، پيشنهاد مي‌كنم، كتاب «سرنوشت خريد: پيروزي در لحظه صفر» كه نوشته گوگل استرا مطالعه كنيد. اين كتاب مدل جديد ابداع‌شده در گوگل به نام ZMOT را بررسي مي‌كند كه ابزاري قدرتمند براي بازاريابان ديجيتال است.


برچسب: هزينه ترجمه تخصصي. ترجمه تخصصي مديريت. ارزيابي ديجيتالي،
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۴۶:۰۶ توسط:مترجم موضوع:

:: مطالب مشابه
[RelPostTitle] [RelPostTitle]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :